Friday, 9 March 2012

Sebulan Aimi Sofia...

Salam...

9 Mac...sudah sebulan Aimi Sofia..yeyayy..skejap jek masa berlalu..dah sudah 30 hari juga saye berpantang..hehe..

selama sebulan jugak saye menyusukan secara penuh kepada Aimi..sgt senang..sebb tak payah susah2 nak basuh botol bagai..hehe..tp kene jugak gunakan botol..sebb nt dah nak naik kerja..sob..sob..bermula lah episod kemalasan bangun pagi..kikiki..

Aiman sgt pantang kalo dengar adiknya nangis..nt die sibuk tgok dan menjenguk..cer konon nak tenteramkan lah..ceh..hehe..Aiman juga dah pandai usap2 kepala Aimi..Main jari2 Aimi..tapi secara ganas jugak la..hehehe..sentiasa kene perhatikan gelagat Aiman bila dekat dengan Aimi..Takot kalo2 kejadian yang tak di ingini berlaku...

mari kite tengok gelagat Aiman bersama Aimi..hehe



dah pandai cayang adik Aimi..bagus anak mama ni

hehehe..kesayanganKU

Kegirangan tak terhingga

Main2 jari adik..ganas gak mamat ni goncang2 tgn adik die..

Menternak lemak dengan jayanya di bahagian pipi ..hahaha..


huuuhu..inilah harta saya paling bermakna..semoga anak2 mama jd anak yang soleh dan solehah...Amin!

No comments:

Post a Comment