Monday, 16 January 2012

SEBAB tidak BERBELOG selama BERBULAN-bulan…

muke tuan belog baru..


Salam…agak lama saye mendiamkan diri dari dunia berbelog…mengandung kali ini saye tidak mahu langsung bukak belog saye..rase malas atau bahasa kasarnye menyampah giler..naseb baik belog ni bukan orang, kalo tidak, rasenye dah terkenan gan muke belog ini..hahaha…

Sepanjang beberape bulan saye mengandung macam-macam hal yang berlaku..tapi saye alergi pada belog..so..saye mintak maap la…x dpt hupdate ,,cume skang ni kandungan dah besar, jd perangai dah elok sikit..hehe..

-

-
Alasan bukan itu sahaja, tp dengan kotmitmen kerja..badan penat dan selalu mengantok..dan mase terluang saye isi dengan tido-tido ayam ataupon berehat sambil berFB..

-

-
Hehe..Bercerita tentang kehidupan saye, Alhamdulilah..semakin lancar..Aiman Hariz sudah Setahun Sebulan..tetibe kaki beliau dah panjang..badan pon dah panjang..ai..bile mase die ni membesar..hehe..mase begitu pantas kan…x lame lagi dah jd abang dah…

-

-

En.Mizan pula, oh. Die semakin sihat..setiap sebulan sekali akan keluar daerah untuk tangkap nyamuk..hehe..tangkap nyamok?haha..ye..tangkap nyamuk eades yer..beliau keje goment dan kerja dibahagian Vektor..saye pon kurang paham nak explain pasal nyamuk2 nih..

-

-
Tuan punyer blog??hehe..kandungan saye pada hari Khamis ini masuk 33minggu merangkap 8bulan setengah..WOW!!..sudah 8bulan ker?kenape tetibe je rase dah 8 bulan??hehe..dan saye ade mase sebulan saja lagi untuk siap sediaaa..fuh..barang-barang baby sume dah setel..cume mamanye je blom setel lagi..ade lagi senarai yang tidak dibeli…ntlah nak senaraikan kat sini kalo rajin..di entri yang lain..hehe..

Mahu smbung keje sebentar ye…selamat kembali tuan belog..sila klorok belog anda…

No comments:

Post a Comment