Thursday, 18 August 2011

Persiapan Raya..Alamak!!..

Salam....

ye saudara dan saudari sekalian..seperti tajuk diatas 'Alamak' tu wakil bagi masih tak buat pape persiapan pon..mane tidaknye..sepanjang minggu ini penuh jadual dengan jemputan berbuka pose disana sini..bila pergi ke Angsana masing-masing dah bungkus kedai dengan kembes!..ah sedihnye..terus bertukar mood dengan beli perfume body shop..haha..*x de kene mengene..

Tahun ini persiapan lebih kepada anak..sape lagi satu-satunye hero si Aiman Hariz tu...Semalam baru sempat pergi ke Mydin BBU...pergi sane beli barang keperluan peribadi..shampoonye, sabonnye, febrezenye..barang kat situ lebih murah sikit la berbanding dari tempat lain..dok belek-belek tetibe nampak tudung yang lip-lap-lip lap..adeii..grapp la jugak, mule-mule ambik 3...hambek ko, tamak haloba kan..bile pikir-pikir balik..saye letak balik yang lagi 1..jd beli 2 lai saje..tu pon En.Mizan menjengahh je..haha..terbeli lain la plak...dan yang penting dapat jugak beli songkok untuk c kuit Aiman...hehe..dapat size 18 1/4 ...ingtkan kepala die size paling kecik size17..rupenye besar jugak kepala ko nakkk..haha...


Songkok baru je bang??hehe

Hai Aiman..mama pon nak join gak..hehehe

untuk persiapan dari segi baju raya, kueh raya, dan duit raya..masih lagi belom siap sedia...yang penting baju Aiman dah siap jd mamanye x risau..tinggal beli baju tok salinan die je..

tp bg mama, yang lagi penting adalah baju mamanye ni haaaa..x de lagi!!..waaaaaa...nk beli baju pattern cmner pon saye x tahulah...sekarang tengok macam-macam gaya dah..cume masih susah nak berkenan dihati... T_T .....

untuk En.Mizan pulak...cume tinggal belikan die baju kemeja dan suar slack..itu jelah seragam die pada hari raya...hari raya pertama of koss la pakai baju melayu....hehehheeeeeeh.....


tengoklah dalam ujung minggu ini akan ade pesta membeli belah sekeluarga...hehehe..x sabor dah ni nak beli baju untuk ceman dan diri sendiri..hehehee..



layan skejap gmbr ini..walaupon tiada kene mengene langsung...sila tutup telinga anda:
Tiada Motip




OK..Bye2..selamat berbuka tok semua...tunggu azan Magrib tau..bukan azan Asar..hehhee

No comments:

Post a Comment