Wednesday, 6 July 2011

Anissa yang panas!!





Baru saye tahu yang cter Anissa slot Samarinda TV3 Kol 10.30 mlm tu besttt nak mampos..eh....ak rase citer ni khas tok wanita2 je kot..hehe.sebab bile tengok cter ni, semua kaum wanita seperti: isteri, ibu, makcik, kak long, adik serta adik ipar, USU dan lain2 akan kepalkan penumbok..hahhaa

yer sgt ketinggalan..baru je tengok melalui En.Tonton..terima kasih ye..byk jasa kamo pada saye..hehe

secara Ringkas cerita ni pasal 4 sahabat baik bukak company kaen terbesar..mcm Jakel tu..Konflik mula timbul bila Shila Songlap duit syarikat berjota-jota, c Balqis pulak dalam diam-diam kawen dengan laki kawan baik sendiri iaitu Ana..bos besar company depa..jd mcm2 cara dorang nak sorok perkahwinan rahsia nih..semua kawan2 depa dah tau suami Ana dah kawen dengan Balqis Kecuali c ANA sahaja....
jd same2 lah kite tgok ye kesudahan lakonan dorang nih...


ok..watak-watak dalam citer :

Ana -Fiza Elite

Sara - Aida Aris
Balqis - Rozita Che Wan


Shila - Farahdhiya
Farid- Zamarul Hisam

Vee

eh....sape nih..Oh...bini die nih!
Lawa Gler bini die nih..


Kamal - Eizlan Yusof


nih plak coment-coment dekat pesbook aku..rmai la yang hangin..hehhe....




En. Juri 1
En.JUri 2
En.Juri 3
Juri 4





ok..x sabar nak tgok mlm ni...kalo ak x tertidor la...heheeehe...

slalu follow kat TontOn je..KIKIKI



k Bye-Bye!

Rozita Che Wan mase Dulo-Dulo..


No comments:

Post a Comment