Wednesday, 1 June 2011

Saat- Saat Berdating

Assalamualaikum.....

hai korang, selamat pagi diucapkan..pagi-pagi cmni tetibe aku gatal teringat saat2 indah berdating-datingan..hehe..setiap gambar yang kiteorng ambik mase dating, mesti bantai gelak bila tengok balik..perghh..muke baik giler kan mase tuh..control2..hahha..bluweekk...

hukhuk..asal muke ak laen...

oh..sucinye muke i..muntah!

oohoooiiii...

nak nanges ye kak?

asal pale ko teleng ?lempang nak?

asal kaki ko panjang noo?potong je..eh

hai awak..boleh berkenalan x?? - comel letteeww muncunggg...

en.Mizan: malu la sayeee...


ok..saat2 kami berdating, jarang ade gmbar kami berdua...selalunye gambar saye yang banyak..sebab nye pakwe saye merangkap suami x nak bergambar..nt popular sangat katenye..menggelupor dengar..

bila dah kawen, barulah ade pic kami berdua..sebab ade photographer yang ambikkan..tu pon berbayar hokeh!..hehhee

dating dalam semakk..abes baju Jakel aku..hahhaa

tepi pokok pon jadi

lalang pulak

kayu pulak

suke ko ekkk??
Asal x de tempat yang romantik lagi ke korang leh ambik gambar ekk??Dalam bilik ke..atas katil ke..baru ade feeling...yekkk..birah!...........

pejam celik dah dekat setahun lebih da kami kahwin..dah ade hasil membaja dah..heehe...Alhamdulilah Ya Allah......

2 comments:

  1. i dating ke, x dating ke, xde control2 ah.. slamber aje.. hihihi

    ReplyDelete
  2. elehhhhhhhhhh..yelah tu..bes tu korek gg depan2 x??hahhaa

    ReplyDelete