Friday, 3 June 2011

Nora Elena Love Seth Tan

"Itu keputusan abg jangan argue, klu byk argue nnti abbanggg.. "
"Awk nak buat apa?"
"Nak buat apa?"
"Hmm"
"Cium syg"
 
Giler romatik dorang nih!..hadoiii.....saye dan suami tengah gilakan cerita Nora Elena nih..Setiap ari isnin sampai khamis pukul 7petang...sebelom ni Tv mesti tutp waktu maghrib..tp sebbkan cter nih..gagahkan diri jugak bukak tb..

Nora Elena dan Seth Tan sangatla seeeesuaiii dalam cter ni..boleh buatkan saye tersengehh2..blushing2...haha..ngade..bile part yang romatik2 tu saye dan mizan sambil berpandangan dan tersenyumm simpul.hahaa..maluuuu lah! auchhh!

meh layan gambr dorang:
huhuu...best time ni..org yang x disangka muncul.Oh SetH!!

yeaaaa...ak dah kawennnn!

Zul Hensemm...tp saye x suke..suke SetH jugak!

Bunga ini mase scene mlm tadi..ooooH!! romantika diamoorr!  
pandang2...dah suke la tuh..

awchh!..nak kokong jugak..plissss

rantai ini akan membongkarkan rahsia lama..dan akan mengugat perkahwinan Elena & Seth..

Sebenarnye Cter nih adalah adaptasi dari sebuah novel KASIH YANG SUCI..
sekarang ni memang trend drama di adaptasikan dari novel..pas ni banyk lagi yang akan muncul..korang tunggu jelah, contohnye novel KAU UNTUKKU, JAUH - Aisyah Sofea KAU YANG SATU, ADAM dan HAWA...dan byk lagil ah..tunggu jela!..hehehe..

x sabar nak tgu last episode cter nih..dan yang saye pasti, hero mesti dengan heroin kan??kalo  ending x best mahunye kene bakor novel ni..hahha....ok..malam ni x de pulak cter nih....Tgu minggu depan okeh!.

Gmbar credit to Nore Elena (slot Akasia TV3)

ok rojer n out!

No comments:

Post a Comment