Wednesday, 8 June 2011

Makan-Makan Gerbang Perdana

Assalamualaikum...

selamat pagi datok datin sekalian..hehe...

ok, semalam ade majlis BBq dekat parking motor GP..En.Nazar Kamali sponsor semuanya..terutamanya DURIAN!..fuhhh..penoh oo durian 1 kete tuh...

ak suke je bab makan..tanpa malu dan segan dok menambah ikan+ayam+udang+kupang...sotong jek aku x dapat...hehe..x per2

lepas ni x taula bile dapat lagi wat mcm ni..mesti rindu saat2 berkumpul cmni...yang pastinya lagi terasa sebb disaat bulan2 terakhir kat GP, yang mana dah abes kontrak..aduhhh..sedihh wooo T_T........

meh la layan gambar budak2 nih

Makan Tulang...sesuaila tok aku

aku memang suke tulang...jd?

Peace walau dimane2

mael yang suke kawan dengan kaum IBU

nak crop budak ujung skali boleh x?

kite bakor je ayam nih!

bidin ' hah ko anto ikan jaws 50 ekor, makan ikan ni x rase lah!'

auu auuu auuuu...

suasana hari raya..eh...
gambr ni sangat penting sebb ak dapat SELIT!..YEs!



ok..tunggu makan2 yang seterusnyaaa!

2 comments:

  1. wahh.. rmai gak org baru.. tp org lm pun rmai gak yg ada lg.. mn gmbaq my pak bakor.. kita bakor je..

    ReplyDelete
  2. pak burn bz time ni..sian die..dah nak terbakooorr dah muke...pas ni kene pakai garnier la..hahaa

    ReplyDelete