Monday, 6 June 2011

Maharaja LAwak...'Jozan & Sepah Terbaikkk'..Dafi aka Shuib

Assalamuaikummm...

ok, sabtu aritu saye x keje, then terlepas tgok rancangan ni kat utube..maklumlah kat umah tak de astro n intenet..

yer..saye tahu..kesian kan...terima kaseh kerana simpati anda....haha

ok, dari minggu pertama, jozan mang x bersedia ak tgok..sebb sibuk dengan ABP2010 kot, kene kritik teruk gak la dorang gan peminat sume..tp dorang tunjukkan prestasi yang mantoop tiap2 minggu..peserta yang paling saye tengok dulu adalah Jozan, Sepah dan Jambu..Nabil?tah..ak tengok die dah macam amir dah..sian gak buat lawak sesorang...

sepah pulak aku tengok boleh kalahkan Jozan jugak ni. lawak dorang memang konsisten tiap minggu...memang lawak yang orang nak tengok..lawak kampong..hahha!..makcik2 tengok mesti suke..sebab watak2 dorang diaplikasikan oleh sepah..lagi2 watak makbidan..tak bolehblah..kehkeh
 'DAFI'..trendmark si shuib dan 'TumBOk ko Kang' hahhahaha... memang kelassssss nakkk!

meh layan sepah dulu


Jozan..mamat lembut ni teringat kan aku mase zaman-zaman kolej..bersama Nizam, Lan n Nuar...hahaha..kelasssss gitu....




ni group JAmbu...tengok muke dorang macam nak lempang2 je..napelah muke korang ni lawak sangat??hahahha



korang rajin vote x??haa..vote lah!..

2 comments:

  1. yekeee??alaaaaaaa...x sempat2 nak donload dejak2 dah kene sekat nih

    ReplyDelete