Tuesday, 31 May 2011

JUVANA TV3


 Setiap isnin, pas berita..mang x sah kalu dok ngadap cter nih..dari 1st gok cter nih jiwa aku rase memberontak, geram gan budak2 ni..mcm nak sekeh  pale sorang2 .apsal la korang ni degil sgt haa??..lagi2 c botak tu..eksen betol la..mentang2 ko  kepten kan...ingt ak takotla??..

kesian aku tgok si Daim yang takot2 sejak masuk situ..kalu c Daim tu x bersalah mang la kesian budak tu..Dugaan la tok ko Daimm..

Then mlm tadi tanggapan ak berubah bile scene Botak kene belasah gan bapak die..Kesian giler! T_T ...
muke bapak die pon ak menyirap tgok!..mcm nak terbalikkan je TB tuh..haha...

maksudnye pelakon2 mang mantop la kan lau berjaya wat org geram n emosi...termasuk laki aku..hahha..ak pon geram jugak gan cikgu pompuan tu..x bes2 kaunseling..bile tah nak berkesan..budak2 nih kaunseling secara lembut mang macm tu la pe'el nyer.cube kalo kene belasah sesorang..gerenti sume ckap jujur..cikgu tu mesti ade strategi y blom kite tahu.

paling kelakr part y kene soal sorang2 tuh....cikgunye dok la himpit2 kat 1 meja..haha.lawok gler..nmpak c bront tu tersepittt~

meh la layan gmbr2 dorang..ak dah x nmpak si komeng dah mane tah die ilang, ..



   
Hai BOTAK!...nak sign......

ni Apek..member baik c Daim..best gak die blakon

komeng a.k.a Ain...hahhaa..muke die.. T_T

ni Daim..Serius muke selenge' jekk

Fuiyooo..hensemnye Daim. mcm K-POP.ni dah bebas dari Juvana la nih..  



ok..rojer n out!

No comments:

Post a Comment